Nopeiden vastausten chat otettiin hyvin vastaan
Huhtikuusta 2017 alkaen Hanselin asiakkaat ja toimittajat ovat voineet saada neuvoja ja lisätietoja myös chatin välityksellä. Chat aukeaa kaikille hansel.fi-verkkosivulle kirjautuville käyttäjille, ja he ovat ottaneet palvelun lämpimästi vastaan.
Asiakasneuvoja Mia Rosenqvist kertoo kysymysten kirjon olevan laaja.
”Asiakkaat kysyvät usein esimerkiksi kevennetyistä kisoista sekä puitejärjestelyihin liittymisestä. Toimittajien kysymykset voivat koskea esimerkiksi raportointia tai alihankkijamuutoksia.”
Chatin huhtikuisen aukeamisen jälkeen ehdittiin käydä yli 1 300 keskustelua ennen vuoden päättymistä.
”Olemme saaneet paljon positiivista palautetta. Uudistuksen myötä asiakkaat ovat kertoneet saavansa tarvitsemansa tuen helposti ja nopeasti”, Mia Rosenqvist toteaa.